Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of via het telefoonnummer 013 - 542 35 63.

Kunnen wij kosteloos annuleren i.v.m. Corona

Indien er door de regering een verbod wordt afgevaardigd , kunt U ten alle tijden kosteloos annuleren.( annuleringen uiterlijk binnen 5 dagen na aankondiging van regels en verboden)
Als wij in de laatste week U goederen al klaar hebben gezet , zullen wij 50% van de kosten in rekening brengen bij annulering ( we hebben dan al een gedeelte van ons werk voor U gedaan en het voor U gereserveerd)
Wilt U dit risico niet lopen, dan kunt u ook wachten met bestellen tot kort voor d dag dat U het nodig heeft, U loopt dan wel het risico dat bepaalde producten zijn uitverkocht.

Hoelang kan ik de goederen huren?

De prijzen in onze webshop gaan uit van 1 dag huur (gebruiksdag). Uiteraard kun je de goederen ook langer huren. In dat geval betaal je voor de 1e dag 100% van de prijs, en voor elke volgende dag 15% van diezelfde prijs.

Wil je bepaalde goederen voor een langere periode huren? Neem dan even contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons zowel contant als per pin betalen. Betaling vindt plaats bij het ophalen/bezorgen van jouw artikelen.

Indien je ervoor kiest om de goederen te laten bezorgen, dan is betaling per pin niet mogelijk. In dat geval kun je contant betalen of het bedrag vooraf overmaken.

Hoe worden de prijzen berekend?

Al onze prijzen zijn excl. 21% BTW.

De vermelde prijzen zijn per gebruiksdag. Indien je de spullen meerdere dagen wilt huren rekenen we per extra dag 20% meer.

Waar kan ik de bestelde goederen ophalen?

Je kunt de goederen ophalen op onderstaand adres:

Jaspers Verhuur
Prof. Romeinstraat 4
5013 BX Tilburg

Voor het ophalen van de goederen dien je een geldig legitimatiebewijs mee te nemen (rijbewijs is voldoende).

Wanneer kan ik de bestelde goederen ophalen?

Je kunt de bestelde goederen ophalen op de huurdag zelf. Indien je de spullen eerder ophaalt, rekenen wij hiervoor 15% extra per dag.

Ophalen kan tijdens onze openingsuren:
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur.
Woensdag ( gesloten)
Zaterdag van 08:00 tot 16:00 uur.
Zondag ( gesloten)

Wanneer kunnen de bestelde goederen worden bezorgd?

Wij kunnen jouw bestelling bezorgen op elke gewenste dag, binnen onze openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur.
Zaterdag van 08:00 tot 16:00 uur.


Je kunt hierbij een richttijd aangeven (maar houd altijd rekening met aanrijtijden en drukte op de weg). Op verzoek kunnen wij eventueel ook buiten deze openingstijden bezorgen. Neem in dat geval even contact met ons op. Voor bezorgen voor 07:00 uur en na 20:00 uur brengen wij extra kosten in rekening.

Wij bezorgen alleen op de begane grond.

Worden er bezorgkosten berekend?

Er worden bij bezorgen altijd bezorgkosten in rekening gebracht, dit is één bedrag voor brengen en halen. Het exacte bedrag hiervoor kun je berekenen in de winkelwagen door aan te geven in welke plaats de spullen bezorgd dienen te worden. Bij de links onderaan de website vind je ook een link naar de bezorgkosten.

Staat jouw bezorgplaats er niet bij? Dan zijn de bezorgkosten op aanvraag. Stuur ons in dat geval even een berichtje via het contactformulier.

Voor bezorgen voor 07.00 uur en na 20.00 uur brengen wij extra kosten in rekening.

In wat voor staat zijn de gehuurde goederen?

Al onze goederen worden steeds met de grootste zorg vervoerd, gecontroleerd en bewaard. Je dient er echter wel rekening mee te houden dat het verhuurgoederen zijn en ze niet altijd in nieuwstaat verkeren.

Kan ik het serviesgoed vuil inleveren?

In overleg kun je serviesgoed onafgewassen retour sturen. Hier rekenen wij wel afwaskosten voor ( MOMENTEEL IN OVERLEG). Je dient het servies te ontdoen van etensresten en in zakken te verpakken in de kratten. Naast het ontdoen van etensresten op het serviesgoed en het verpakken in zowel zakken als kratten dien je de producten ook af te drogen. Bij het drogen van nat serviesgoed ontstaan er vlekken die als vuil wordt gezien, hier worden daarom dan ook afwaskosten voor berekend.

Indien je het servies vuil wilt inleveren dit a.u.b. van tevoren even bespreken door telefonisch contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 013 - 542 35 63 of via ons contactformulier.

Wat als er iets kapot gaat?

Indien goederen kapot gaan of niet retour komen brengen wij hiervoor kosten in rekening. Wij rekenen hiervoor dan de huurprijs plus de bruto inkoopprijs.

Kunnen jullie helpen bij op- en afbouw?

In principe leveren wij de goederen alleen maar af (op de begane grond). Alleen tenten bouwen we standaard mee op, of wanneer dit specifiek vermeld staat bij een artikel.

Indien je dit wenst kunnen wij je uiteraard ook helpen bij het uitzetten en opbouwen van producten. Dit is echter alleen op afspraak en indien vooraf alle details (locatie etc.) zijn afgesproken. Ook worden hiervoor meerkosten in rekening gebracht.

Ik wil iets huren dat niet op jullie site staat.

Ben je op zoek naar een specifiek product dat niet op onze site staat? Geen probleem. Dit betekent niet dat wij het niet kunnen leveren. Dankzij een goede samenwerking met collega's in de omgeving kunnen wij je bijna altijd helpen.

Laat ons weten waar je naar op zoek bent via het contactformulier, of bel ons: 013 - 542 35 63.

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan je direct via deze webshop. Je vindt op deze site alle gegevens, foto's en prijzen. Voor je jouw bestelling verstuurt krijg je een totaaloverzicht van de kosten te zien. Let op: dit zijn de huurkosten per dag.

Heb je een afwijkende aanvraag of specifieke wensen en eisen? Dan kun je altijd mailen naar info@jaspers-verhuur.nl of bellen: 013 - 542 35 63.