• Groot assortiment
  • Persoonlijke service
  • Ook in het weekend open

  •  > Blog
  •  >  Surprise party organiseren, hoe pak je dit aan?

Surprise party organiseren, hoe pak je dit aan?

Niets is zo leuk om de reactie te zien van degene die nietsvermoedend op zijn of haar eigen feest binnenloopt. Een surprise party organiseren voor een jarige is niet alleen super leuk om te doen, maar ook super spannend. In dit artikel geven we de gouden tips om een surprise party te laten slagen.

Budget

Wil je een feest organiseren? Het is aan te raden om van te voren na te denken over het budget, zo voorkom je dat de kosten te hoog oplopen. Hou continue een lijstje bij met de kosten die zijn gemaakt.

Locatie

De locatie is heel belangrijk bij een surprise party. Organiseer je het bij de jarige zelf thuis dan is het iets lastiger. Het is moeilijk om de jarige van huis weg te houden. De kans is dan groter dat hij of zij het doorkrijgen. Daarnaast heb je nauwelijks tijd om het huis te versieren. Je kunt een surprise party dus beter organiseren bij iemand anders thuis. Als je echt een groot feest wil organiseren dan is het het beste om een feestzaal te huren. Wanneer de ruimte van tevoren al beschikbaar is, dan heb je ruim de tijd om de locatie te versieren en alles klaar te zetten.

Geheim houden

Het hele idee achter een surprise party is natuurlijk het feest geheim houden voor de jarige. Dit is misschien wel het moeilijkste deel van het hele feest organiseren. Zorg er dus voor dat niemand zijn of haar mond voorbij praat, ook al zijn ze laaiend enthousiast. Het is handig om een codewoord af te spreken. Mocht de jarige iets van een gesprek opvangen of een berichtje lezen, dan zal hij of zij niet doorhebben waar het over gaat.

Uitnodigen

Wie ga je uitnodigen? Nodig die mensen uit die jij denkt dat de jarige het liefst om zich heen wil hebben. Het beste is om iedereen persoonlijk uit te nodigen. Zo kan je iedereen erop wijzen dat het belangrijk is dat ze het geheim houden.

Feestbenodigdheden voor een surprise party

Wat je allemaal nodig hebt, ligt aan de omvang van het feest. Maar voor ieder feest heb je zeker een aantal statafels nodig. Statafels huren is het makkelijkste. Verder is het belangrijk dat er een bar aanwezig is of een koelkast om de drankjes koel te houden. Als je eten of hapjes serveert, is het handig om warmhoud apparaten te gebruiken. Bij Jaspers Verhuur vind je alles wat je nodig hebt voor een geslaagd feest. Het fijne is dat je dit alles in één keer bij ons kunt huren. Dit is zeker handig omdat je het toch maar voor één avond nodig hebt.

Het feestbeest op het feest krijgen

Alles is geregeld voor het feest, iedereen is uitgenodigd, de locatie is versierd en de jarige weet nog helemaal van niets. Dan is het de kunst om de jarige naar het feest te lokken. Dit is naast het geheim houden nog een moeilijk onderdeel van een surprise party organiseren. Om ervoor te zorgen dat de jarige geen argwaan krijgt, is het belangrijk om een goede reden te verzinnen om de jarige naar de locatie te lokken. Daarna kan het feest losbarsten. Als je bovenstaande surprise party tips opvolgt dan is een succesvolle avond gegarandeerd!